...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

OSOBOWOŚĆ WYBITNYCH AKTORÓW POLSKICH

38,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka Barbary Mróz nawiązuje do badań psychologicznych wybitnych aktorów polskich przeprowadzonych w okresie międzywojennym przez I. Filozofówną. Autorka wykazuje się nie tylko dużą erudycją w zakresie prezentowanej problematyki, lecz także umiejętnością jej prezentacji w sposób interesujący i przekonujący odnośnie do jej znaczenia w realizacji podjętego celu badawczego. Jako bezpośredni cel badań Autorka wyznaczyła sobie określenie wybranych podstawowych wymiarów osobowości aktorów w aspekcie hierarchii preferowanych wartości, poczucia sensu życia, obrazu własnego Ja oraz sfery emocjonalno-wolitywnej, korzystając z dobrze dobranych narzędzi pomiaru psychologicznego: Kwestionariusza wartości M. Rokeacha, Skali sensu życia (PIL) J.C. Crumbaugha i L.T. Maholicka, Testu przymiotnikowego (ACL) H. Gougha i A. Heilbruna oraz metody projekcyjnej, Testu H. Rorschacha.
ISBN 978-83-7383-331-9
Autor BARBARA MRÓZ
Wydawca Scholar
Okładka broszurowa
Ilość stron 250
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: