...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneReligioznawstwoPROBLEMY ETYCZNE W TRADYCJACH SZEŚCIU RELIGII TW

PROBLEMY ETYCZNE W TRADYCJACH SZEŚCIU RELIGII TW

51,33 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W jaki sposób muzułmanie odnoszą się do eutanazji? Czy istnieje "chrześcijański" pogląd na reklamę? Czy żydzi i sikhowie przyjmują tę samą postawę wobec małżeństwa? Czy hinduiści i buddyści mają takie same pojęcie autorytetu? Potrzeba równoległej analizy wartości respektowanych przez różne społeczności religijne w świecie Zachodu nigdy nie była bardziej nagląca niż obecnie. Niniejsza książka jest dziełem autorów, którzy znajdują uznanie w obrębie sześciu głównych tradycji religijnych, i zmierza do zbadania etycznych podstaw hinduizmu, buddyzmu, sikhizmu, judaizmu, chrześcijaństwa i islamu. Każdy rozdział poświęcony jest odrębnej religii i przedstawia jej szeroki kontekst.
ISBN 978-83-211-1789-8
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca PAX
Okładka twarda
Ilość stron 439
Wymiary 17 x 24 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: