...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

SIM NOWOCZESNY SPOSÓB ZARZĄDZANIA

24,76 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

SIM - SPEED INTUITION MANAGEMENT to książka, w której Björn Lundén przedstawia swoją koncepcję przedsiębiorczości i zarządzania. W samej idei nie ma nic szczególnie osobliwego. W zasadzie bazuje ona na zdrowym rozsądku. Planowanie i procedury należy w jak największym stopniu zastąpić działaniem intuicyjnym. W ten sposób zasoby przedsiębiorstwa wykorzystywane są do pracy operatywnej, która bezpośrednio generuje zyski. Książka zawiera wiele przykładów z życia firmy Björn Lundén Information AB w Szwecji oraz BL Info Polska Sp. z o.o., których autor jest założycielem i właścicielem. Metodę SIM zastosować można we wszystkich firmach i organizacjach. Nie musisz wprowadzać od razu wszystkich proponowanych rozwiązań. Możesz wybrać te, które wydają ci się najbardziej odpowiednie i w ten sposób zapoczątkować zmiany.
ISBN 83-89537-00-1
Ilość stron 112
Autor BJORN LUNDEN
Wymiary 15,5 x 22.8 cm
Wydawca BL Info
Okładka broszurowa
Rok wydania 2003

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: