...jest pusty
W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jej elemencie – na tym, co zapewnia jej stabilność i trwałość w organizacji.
W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których twoja organizacja potrzebuje, by zapewnić elementom technicznym jak największą efektywność i skuteczność. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który – jeśli zostanie doprowadzony do perfekcji – może znacznie zwiększyć efektywność „twardych” technik Six Sigma. Jest to także element najczęściej ignorowany, większość konsultantów Six Sigma nawet nie podejrzewa jego istnienia.
Oferując proste i praktyczne metody, Eckes wskazuje na konieczność pracy z ludźmi, by zmiany zostały zaakceptowane w organizacji na poziomie kulturowym. W sytuacji, gdy większość dostępnych na rynku pozycji koncentruje się na aspektach technicznych, on zwraca uwagę na konieczność zrównoważenia komponentów technicznego i kulturowego – jest to jedyny sposób na odniesienie sukcesu przy wdrażaniu Six Sigma. Wyjaśnia, jak konsekwentnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie zmiany organizacyjnej. Pisze między innymi o tym, jak:
• kreować potrzebę wdrożenia Six Sigma,
• diagnozować cztery typy oporu i przeciwdziałać im,
• kształtować wizję Six Sigma, by pracownicy wiedzieli, jakie są pożądane rezultaty i zachowania,
• zmieniać systemy i struktury, by wspierały nową kulturę Six Sigma,
• unikać pułapek związanych z kulturową transformacją Six Sigma,
• rozwijać efektywnych liderów Six Sigma.
Z książki dowiesz się, jak definiować jasne i motywujące cele. Poznasz też historię porażek i sukcesów związanych z wdrażaniem Six Sigma, czytając zamieszczone tu studia przypadków. W tej publikacji Eckes dzieli się tajnikami sprawdzonych technik szkoleniowych firmy Eckes & Associates, Inc. oraz przedstawia profile liderów Six Sigma, którzy odnieśli sukces. Jest to lekcja jedyna w swoim rodzaju.
Jeśli uważasz, że zwiększone zyski, większe zadowolenie klientów i duże oszczędności to cele warte osiągnięcia, sięgnij po Six Sigma jako trwały element kultury organizacji i doskonal najważniejsze elementy wdrażania tego programu oraz zarządzania nim.
ISBN
978-83-7746-065-8
Autor
GEORGE ECKES
Wydawca
MT Biznes
Okładka
twarda
Ilość stron
244
Wymiary
16,5 x 24 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: