...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneReligioznawstwoSUMMA CONTRA GENTILES PRAWDA WIARY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ T.2

SUMMA CONTRA GENTILES PRAWDA WIARY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ T.2

65,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Wiara zaczyna się tam, gdzie kończy się rozum" - taka jest powszechna, choć zupełnie nieuzasadniona, opinia. Święty Tomasz, największy w dziejach chrześcijaństwa teolog, bronił przekonania, że istnieje harmonia między rozumem a wiarą. Jeśli zarówno wiara, jak i rozum pochodzą od Boga, nie mogą sobie wzajemnie zaprzeczać. Właśnie w tym duchu napisał on swoje wielkie dzieło Summa contra gentiles, nazywane także Summą filozoficzną. Podejmuje w nim rozumową dyskusję z myślą grecką i arabską. Dzieło to jest i dziś interesujące, ponieważ myśl chrześcijańska, nawet bardziej niż przed wiekami, staje wobec rozmaitych zagrożeń, kuszących nowością, naukowością i łatwością rozwiązań.
ISBN 978-83-7033-596-0
Autor ŚWIĘTY TOMASZ Z AKWINU
Wydawca W Drodze
Okładka broszurowa
Ilość stron 480
Wymiary 14,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: