Księgarnia internetowa, ebooki.  E-booki do pobrania online w formie pliku Kindle MOBI, EPUB i PDF.
Menu
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneKulturoznawstwoWIRTUALNE OKNO OD ALBERTIEGO DO MICROSOFTU TW
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

WIRTUALNE OKNO OD ALBERTIEGO DO MICROSOFTU TW

82,86 zł

Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Anne Friedberg jest wybitną badaczką audiowizualności, autorką kanonicznej dla filmoznawców i kulturoznawców książki Window Shopping. Cinema and the Postmodern. Jej nowsza praca The Virtual Window. From Alberti to Microsoft zajęła już podobne miejsce w obiegu naukowym. Jest to cenne i pionierskie opracowanie kluczowych kwestii kultury audiowizualnej doby nowych mediów. W spójnej i scalającej perspektywie obejmuje koncepcje opracowane na przestrzeni kilkuset lat – od Albertiego aż po czasy nam współczesne. Wyprowadzona z tradycji renesansowej pojemna metafora okna odnosi do szerokiego spektrum zjawisk kultury wizualnej kina, telewizji i monitora komputerowego. Jest to fascynująca relacja z teorii i praktyki stosowania okien i ekranów jako wizualnych metafor. Książka lokuje się na przestrzeni kilku dyscyplin humanistycznych. W dyskursie na temat współczesnej kultury wizualnej przywołuje kolejno pojęcia i koncepcje Kartezjusza, Heideggera, Bergsona i Virilia. Mamy tu wiedzę z zakresu cultural studies, filozofia spotyka się z tekstami audiowizualnymi, medioznawstwo z filmoznawstwem oraz z wiedzą o telewizji. Nie brak tu historii sztuki, szczególnie malarstwa i architektury, wreszcie wiedzy o technologiach informacyjnych, Internecie, konstrukcji stron www.
ISBN 978-83-7737-053-7
Autor ANNE FRIEDBERG
Wydawca Oficyna Naukowa
Okładka twarda
Ilość stron 452
Wymiary 13,5 x 22,2 cm
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
 
Zobacz także:
...jest pusty

Powiadomienia

WIRTUALNE OKNO OD ALBERTIEGO DO MICROSOFTU TW

Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.