...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesZARZĄDZANIE W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

ZARZĄDZANIE W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

38,41 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Spis treści: 1. Zarządzanie logistyczne w mieście. Danuta Stawasz, Cezary Szydłowski 2. Zarządzanie procesami rewitalizacji. Danuta Stawasz 3. Komunikacja społeczna a zarządzanie miastem. Aleksandra Nowakowska, Danuta Stawasz 4. Zarządzanie rozwojem komunalnej infrastruktury technicznej. Magdalena Wiśniewska 5. System gospodarki komunalnej. Monika Stachowiak 6. System gospodarki mieszkaniowej. Dorota Sikora-Fernandez 7. System gospodarki odpadami. Magdalena Wiśniewska 8. Zarządzanie bezpieczeństwem publicznym. Dariusz Mikołajczyk 9. Organizacyjne formy administracji publicznej w Polsce i zasady ich finansowania. Agata Bury 10. Nadzór, kontrola, kontrola zarządcza oraz audyt wewnętrzny. Cezary Szydłowski
ISBN 978-83-7488-176-0
Wymiary 16.5 x 24 cm
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Placet
Okładka broszurowa
Ilość stron 296
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: