...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE TW
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
ISBN
978-83-7561-058-1
Ilość stron
568
Autor
BARBARA DOBIEGAŁA-KORONA, TYMOTEUSZ DOLIGALSKI
Wymiary
18 x 24,5 cm
Wydawca
Poltext
Okładka
twarda
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: