...jest pusty
Książka została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:
makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne światowe megatrendy, wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych, uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie),
metodykę oceny opłacalności projektów geologiczno-górniczych,
zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstw i projektów górniczych,
stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiębiorstw dotyczące procesów sądowych,
fairness opinion,
wycenę aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (według MSSF),
oraz psychologiczne aspekty wyceny spółki na giełdzie papierów wartościowych, a także powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych.
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa to kolejna książka Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 r. pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (M. Panfila oraz A. Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów oraz w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.
ISBN
978-83-7561-260-8
Wymiary
17.5 x 24 cm
Autor
MAREK PANFIL, ANDRZEJ SZABLEWSKI
Wydawca
Poltext
Okładka
twarda
Ilość stron
440
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: